Messages in this topic - RSS

Home ? General Discussion ? Happy New Year

the topic is closed
03/01/2013 18:26:09

ukBertyMuvizu mogulExperimental user
ukBerty
Posts: 976
A little late, but Happy New Year to all fellow Muvizuers and Muvizu Staff.

May 2013 be another exciting year of developments and Muvis.

Who knows - I may even finish something !

Cheers

Berty
permalink
03/01/2013 18:44:11

urbanlamb
urbanlamb
(Account inactive)
Posts: 1796
Happy New years Berty .

2013 is one year of bad luck for those who are are superstitious I suppose.. Big Grin
permalink
03/01/2013 19:11:01

mystoMuvizu mogulExperimental user
mysto
Posts: 471
Happy New Year everyone! I'm looking forward to seeing what fellow Muvizuer's come up with this year!
permalink
03/01/2013 20:22:56

HayManMarcExperimental user
HayManMarc
Posts: 128
Happy New Year to all from me as well!

I resolve to complete at least one Muvi this year. We'll see how that goes.
permalink
04/01/2013 09:04:37

MrDrWho13Muvizu mogulExperimental user
MrDrWho13
Posts: 2221
Party Happy new year guys!The Wave
permalink
04/01/2013 10:12:02

NeilExperimental userMuvizu staff
Neil
Posts: 396
urbanlamb wrote:
2013 is one year of bad luck for those who are are superstitious I suppose.. Big Grin

Nah, all the superstitious ones left the planet in 2012. If Rapture v1.0 or v2.0 didn't get them, the Mayan Apocalypse would have.

Happy New Year everyone.
permalink
04/01/2013 10:21:19

HayManMarcExperimental user
HayManMarc
Posts: 128
Neil wrote:
urbanlamb wrote:
2013 is one year of bad luck for those who are are superstitious I suppose.. Big Grin

Nah, all the superstitious ones left the planet in 2012. If Rapture v1.0 or v2.0 didn't get them, the Mayan Apocalypse would have.

Happy New Year everyone.


Haha, no doubt! But, have a look at this. Doomsday has been going to happen for quite some time now:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events
permalink
04/01/2013 10:53:40

NeilExperimental userMuvizu staff
Neil
Posts: 396
HayManMarc wrote:
Doomsday has been going to happen for quite some time now:

Oh yeah, the world ends a lot. When I was a kid it was all about Nostradamus.
permalink
04/01/2013 13:38:20

InsaneHamster
InsaneHamster
Posts: 272


May 2013 be the year of Muvizu lol Hope everyone has a great year.
permalink
07/01/2013 10:25:13

Lev_Dynamite
Lev_Dynamite
Posts: 157
Happy New Year, everyone! I'm currently just working through the backlog of submitted videos from over the holidays and some of them are really getting me in the mood for Christmas! Only 351 days to go!
permalink
the topic is closed

Home ? General Discussion ? Happy New Year